Педагогічна майстерність

Семінар практикум вчителів біології,екології,природознавства з теми "Сучасні підходи до реалізації біологічної освіти" 11 жовтня 2018р




Інформаційна картка *


Прізвище, ім’я, по батькові (у разі наявності)

Мотько Ніна Федорівна

Посада (відповідно до запису в трудовій книжці)

Вчитель біології

Місце роботи (повне найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Лозківська гімназія ЗО «Рафалівський Петропавлівський ліцей»

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

Рівненський державний гуманітарний університет,2005р.

Самоосвіта (інформація зазначається за останні 3 роки в зворотній хронології)

курси

25.06.21  Розвиток професійних компетентностей

конференції

Інтернет-конференція «Використання педагогічних технологій у ЗЗСО»

 

семінари

Семінар-практикум«Сучасні підходи до реалізації біологічної освіти»

вебінари

На урок «Як оцінювати не знецінюючи»

конкурси

 

інше

 

Педагогічний стаж

21

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст першої категорії

Педагогічне звання (за наявності)

 

Науковий ступінь (за наявності)

 

Посилання на відеорезюме

https://www.youtube.com/watch?v=LBUXgp0DKjQ

 

Педагогічна ідея

Сухомлинський писав,що саме від педагога залежить,чим стане серце дитини- «ніжною квіткою чи засушеною корою».

Цвіт таланту ніколи не розцвіте на повну силу :

-якщо захист від Бога не плекати,

-якщо здібності від батька-матері не розвивати,

-якщо розум від природи не посилити інтелектом освіти.

Освіта -цілеспрямована пізнавальна діяльність здобувачів з отримання знань, умінь та навичок  щодо їх вдосконалення.

Працюючи в школі ,виховуючи власних діток ,бачу ,що в нашій професії потрібно не стояти на місці,а іти в ногу з часом і дітьми,які підхоплюють всі новинки сучасності. Для того ,щоб розпалити вогонь інтересу до свого предмету(біологія) я впроваджую інтерактивні технології.

Важливим є те,щоб здобувач був активним учасником процесу,відчував довіру до вчителя ,не боявся задати запитання,чи допустити помилку,але і сам намагався її виправити. Тому і використовую різноманітні активні методи,які  спонукають до старанного навчання. Тут і різноманітні ігри,уроки подорожі, квести, тренінги,екскурсії,уроки на природі,вправи,одна із найулюбленіших є «Валіза життя і смітник»(де здобувачі в кінці уроку мають виділити ,які знання візьмуть у життя,а які викинуть у смітник)…

 Інтерактивне навчання на уроках біології, я переконалася,  дає позитивний результат, адже роботу можна урізноманітнити моделюванням життєвих ситуацій, використанням рольових ігор, спільним вирішенням проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.

 Кожного разу,коли іду на уроки,думаю, чи все підготувала,адже чого тільки не приходиться шукати у природі:жуки,черв’ячки,рослинки,насінинки,листочки, знімати відео домашніх тварин,переліт птахів,біологічні цікавинки…

Ефективність навчання залежить і від прийомів,які використовуються: аналіз,порівняння,моніторинг,що не так,знайди помилку,випереджаючі завдання…

Орієнтування здобувача до самостійного виконання навчальних завдань сприяють індивідуальні , групові ,парні форми роботи та диференційовані завдання.

А ще важлива емоційність на уроках ,монотонність спонукає до сонливості,втрати інтересу,активно міняти форми і методи роботи,пов’язувати з життям ,сьогоденням,створювати проблемні ситуації та шукати шляхи їх подолання.

Ну і як не використовувати комп’ютерні технології,мережу інтернет,де цікавої інформації більш ніж достатньо, яка підвищує активність здобувача,веде до перебудови навчального процесу в бік самостійних форм навчання, створюю презентації,відео,а також і використовую готові,що є цікавого формату та змісту,здобувачі проектні теми часто висвітлюють у вигляді презентації,або відео.

Щорічно беремо участь у природничій грі «Геліантус»,яка реалізовує діяльнісний підхід на уроках природничих дисциплін та розвиває інтерес до вивчення і пошуку чогось нового. Здобувачі з радістю отримують дипломи та заохочувальні призи, радує і сама результативність.

 Я вважаю, що кожна дитина повинна під час уроку почуватися успішною, отримувати задоволення від навчання. Тому і завдання повинні бути такими, які сприяють створенню ситуації успіху.

  Інтерактивне навчання біології здійснюється на моїх уроках за принципом педагогіки співпраці, де вчитель є організатором навчання, посередником між учнем і його соціальним досвідом. Воно сприяє створенню умов для активності, ініціативності, творчої діяльності учнів.

  Результативність педагогічної ідеї:

   -зацікавлення здобувача до вивчення біології,

  -підвищення якості навчального процессу,

  -використання ІКТ,

  -бажання до творчого пошуку,

  -вміння застосовувати і проявляти свої знання у житті,

   -результативність на уроці,олімпіадах,конкурсах,іграх…

            Педагогічна ідея-це пошук завжди чогось нового,того,що посилить ефективність нашої праці,тому хочу завершити словами

«…Я рада,що чогось ще не умію,

Однак цього ніскільки не боюся,

Бо щось,чого робити ще не смію,

Дарує віру в те,що ще навчуся…»

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпечний інтернет

 З учнями 5 класу 10 лютого було проведено онлайн-урок "Безпечний інтернет"