Конспекти уроків

 

Конспект уроку на  тему: «Харчові розлади, хвороби та їх запобігання»

 Клас:8 клас

Дата:11 жовтня 2018р.

Тема:Харчові розлади,хвороби та їх запобігання  .

Мета уроку: сприяти розвитку таких компетентностей.

Ключові:вміння вчитися,само організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії.

Соціальні:брати на себе відповідальність за ефективне здійснення результатів роботи.

Загальнокультурні:дотримання норм мовленевої культури,зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу.

Здоров’язбережувальні:виховувати життєві навички,що сприяють здоров’ю,вміння застосовувати свої знання у власному житті. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Інформаційно-цифрові:аналізувати,порівнювати,отримувати,застосовувати інформацію ІКТ.

Ініціативність і підприємливість:втілювати ідеї в життя,діяти в умовах непередбачуваних ситуацій.

Обладнання:таблиці «Органи травлення»,презентація «Шлунково-кишкові захворювання»,засоби ІКТ.

Девіз уроку: «Зібратися разом-це початок,триматися разом-це прогрес,працювати разом-це успіх»

                                                 Генрі Форд,американський підприємець

   Хід уроку:

І.Організаційний момент.

         -Здоровенькі були.(Доброго здоров’я)

Ми побажали один одному і усім присутнім доброго здоров’я,бо від нього залежить усе в нашому житті,а ми набравшись гарної енергії від привітань,згідно нашого девізу,будем разом працювати і іти до успіху.Старайтесь!

ІІ.Актуалізація суб’єктного досвіду та опорних знань

Перевірка домашнього завдання за допомогою інтернет додатку «Plickers»

Бесіда за запитаннями:

-Покажіть шлях по якому проходить їжа?

-Чому шлунок сам себе не перетравлює?

-У якому відділі кишечника є ворсинки і яке їхнє значення?

 ІІІ.Мотивація навчальної діяльності.Повідомлення теми і мети уроку.

Гра «Чарівна скринька»

-У скриньці є річ яка корисна для кожного із вас.Що це за річ?

-Від неї багато багато хто плаче,особливо діти?

-Її рекламують…

--Після використання людина почуває полегшення.

-Вона  може бути різного забарвлення.

-Це воно,має середній рід.

-Воно вбиває 85% мікроорганізмів.

Темою нашого уроку є «Харчові розлади,хвороби та їх запобігання».Яке має відношення наш сюрприз до теми уроку.

Очікувані результати роботи

_чого ви чекаєте від нашого уроку?

ІV.Етап цілереалізації(Опрацювання матеріалу)

 А зараз ,я пропоную створити групи,але,щоб було цікаво вам,уявимо,що ми всі кореспонденти ,які будуть працювати в своїх студіях на телеканалі ВТБ(встигнути треба багато)

1.СТУДІЯ «ХОТ» (Хвороби органів травлення.)

-Пригадайте ,що таке карієс?Учні записують у зошитах.

-Які причини карієсу?

-Одним із найрозповсюджених захворювань органів травлення є:

                        Учні працюють з підручником

«Гастрит»-це запалення слизової оболонки шлунку,яке виникає за недотримання режиму,неякісних харчування,погане пережовування їжі,кишкові інфекції,тривале вживання деяких ліків,негативні емоції,переживання.

«Виразка шлунку»-показ слайду,ознаки,причини,профілактика.

«Апендицит»-запалення червоподібного відростка товстої кишки.Ознаки:біль в низу живота з правої сторони,озноб,блювання,підвищення температури.Допомога:викликати швидку допомогу,прикласти холод.

-Доповідь учнів про «панкреатит».

-У разі порушення  режиму харчування,зловживання сухою їжею,гіподинамії,з віком трапляється застій,згущення жовчі,в жовчному міхурі- «холецистит»-запалення жовчного міхура,наслідок жовчокам’яна хвороба.

   Команда складає памятку,як уникнути хвороб(Виступи учнів)

2.Студія «БХО» (Бактеріальні харчові отруєння):-

Самостійна робота з підручником,роблять записи в зошитах.

-бактеріальні харчові отруєння: «сальмонельоз»(повідомлення учнів)

«ботулізм»-перегляд слайду

 

 «Дизентерія»-збудник:дизентерійна паличка.Ознаки:слабкість,нездужання,нудота,блювота,пронос,підвищення температури.Профілактика:гігієна рук.миття і правильна обробка кулінарних продуктів.

«Холера»-повідомлення учнів.

   Команда складає памятку,як уникнути хвороб(Виступи учнів)

 3.Студія «ВОГ»(Хвороби викликані вірусами,отруйними продуктами,гельмінтами.

«Вірусний гепатит»-запальний процес у печінці.Хвороба Боткіна.Жовтуха Ознаки:біль угорлі,кволість,блювання,,температура,темна сеча,знебарвлений кал,в крові з’являється білорубін-пігмент жовтого кольору,що є у жовчі,жовтяниця.

Хвороби викликані гельмінтами

Перегляд слайду,розповідь учнів

   Команда складає памятку,як уникнути хвороб(Виступи учнів)

Наші кореспонденти підготували інтерв’ю,до вашої уваги…

А ще програма «Гроші» провела своє журналіське розслідування

(виступ учениці,яка проаналізувала кошторис хворих на лікування отруєнь) .

А тепер «Рекламна пауза»(відгадай хворобу)

V.Узагальнення та систематизація знань

Гра «Відшукай орган»

VІ.Рефлексія та оцінювання

Вправа «Валіза»

VІІ.Домашнє завдання.Опрацювати п.12.Підготуватись до самостійної роботи.



Всі ми – це частини одного великого вітражу.

Яскраві скельця, що заломлюють світло абсолютного генія.

Кожен унікальний і несе свій неповторний колір в цей світ.

                                                                         Роман Поздоров

 Тема уроку: Ти– особливий. Ми – особливі

(урок-тренінг для учнів 5 класу за матеріалами курсу «Вчимося жити разом») 

Мета: дати учням змогу розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення, познайомити з поняттями «дискримінація» та «толерантність», навчити поважати особисті якості інших людей, усвідомити неповторність кожної людини, а також розвинути уміння запропонувати допомогу немічним людям і людям з особливими потребами.

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: учні навчаться цінувати себе, розкриють свої позитивні риси, дізнаються що таке дискримінація, толерантність, розрізнятимуть, чим схожі й чим відмінні люди; пояснюватимуть, чому треба ставитися з повагою до себе та інших.

Обладнання та матеріали: ноутбук, проектор, папір формату А5, плакати: «Вчимося жити разом», «Серце», «Правила роботи»; стікери у формі сердечок, малюнок із зображенням людей різного віку, підручники, зошити з друкованою основою, атрибути для ситуацій.

Нові поняття та терміни: дискримінація, толерантність

Структура тренінгу:

І. Вступна частина

1. Привітання

2. Знайомство

3. «Очікування»

4. Правила роботи тренінгу

ІІ. Основна частина

1.    Оголошення теми і завдань тренінгу

2.    Вправа «Спільне – відмінне»

3.    Домашнє завдання «Автобіографія»

4.    Вправа «Моє ім’я»

5.    Руханка «Усі ми різні»

6.    Вправа «Унікальність людини»

7.    Перегляд відеоролика соціальної реклами

8.    Інформаційне повідомлення «Дискримінація та толерантність»

9.    Робота в парах «Вчимося толерантності»

10.  Моделювання ситуації допомоги немічним людям та людям з особливими потребами

ІІІ. Заключна частина

1.    Зворотній зв’язок

2.    «Серце очікування»

3.    Оціни урок

4.    Завершення тренінгу

ХІД ТРЕНІНГУ: 

І. Вступна частина

Слово вчителя: «Сьогоднішній тренінг допоможе згуртувати наш клас, ближче познайомитися один з одним, усвідомити унікальність і неповторність кожного. Водночас він буде своєрідним містком до ознайомлення з цікавим курсом «Вчимося жити разом», який ми в подальшому будемо вивчати. Ви дізнаєтесь, як знайти справжніх друзів; як будувати взаємини з дорослими й однолітками; як зробити, щоб наш клас став згуртованим, а ваші родини – найщасливішими».

1. «Знайомство». Учні на аркуші паперу формату А5 обводять кольоровими олівцями свою долоньку, записують в центрі долоньки своє ім‘я, а на кожному із пальчиків різні його варіанти (скорочені, ласкаві, іншомовні аналоги). Після завершення діти по черзі прочитують те, що вони написали, і кажуть, як їм подобається, щоб їх називали. Потім долоньку закріплюють на плакаті «Вчимося жити разом».

 

2. «Очікування». Учні називають що вони очікують від сьогоднішнього тренінгу і прикріплюють стікери на плакат «Серце очікувань»».

3.  Правила роботи тренінгу

Слово вчителя: «Для спільної роботи на тренінгу розробляють особливі правила. І ми з вами для успішної співпраці також приймемо правила».

Учні по черзі пояснюють правила, які потрібні для проведення тренінг:

- Бути доброзичливими

- Бути активними

- Говорити по черзі

- Правило піднятої руки

- Працювати тихо, швидко

- Бути уважними

- Цінувати час

- Не критикувати

ІІ. Основна частина

1. Оголошення теми і завдань тренінгу.

2. Вправа «Спільне – відмінне»

Завдання учням - розглянути долоньки (свої та інших дітей).

Запитання для обговорення:

-       Що є спільним для всіх долоньок? (вони мають п‘ять пальців, білого кольору тощо);

-       Чим вони різняться? (одні трохи більші, інші – менші, різної форми, тощо).

Підсумок: «Усі наші долоньки схожі між собою. Та якщо придивитись, то у світі не знайдеться двох однакових долоньок. Тому кожна – неповторна і по-своєму прекрасна».

3.Домашнє завдання «Автобіографія» (домашнє завдання)

- На минулому уроці ви отримали домашнє завдання – написати свою автобіографію. Прошу вас зачитати.

          - Скажіть, будь ласка, що ж відрізняє вас один від одного? (Прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, домашня адреса, друзі, улюблений предмет, улюблений фільм, улюблена книжка).

          - Що ще відрізняє людей один від одного? (Зовнішній вигляд, характер, вподобання).

          - Чи можна сказати, що кожна людина унікальна і неповторна? Скільки унікальних людей у вашому класі, у школі, у країні?

          То ж можна впевнено сказати: таких, як ви немає, ніколи не було і не буде в цілому світі.

          Бо ти на Землі – людина.

          І хочеш того чи ні –

          Усмішка твоя – єдина,

          Мука твоя єдина,

          Очі твої одні…

4. Вправа «Моє ім’я» (завдання 1, с. 28)

          - Важко полюбити того, кого не знаєш. Отже, я пропоную вам виконати вправу «Моє ім’я» для того, щоб більше дізнатися про самого себе. (Кожен учень пише своє ім’я в стовпчик. Напроти кожної літери пише те, що характеризує його).

5. Руханка «Усі ми різні» (об’єднатися за статтю, за кольором волосся, за довжиною волосся, за кольором очей)

Підсумок: «Як бачимо, всі ми маємо досить багато спільних рис, але ще більше відмінностей, які роблять нас особливими, унікальними)»

6.Вправа «Унікальність людини» (малюнок)

1. Які  відмінності  існують  між цими  людьми  (вік,  стать,  професія,  ...)?

2.  Що  могло  б  статися,  якби  на  світі  залишилися тільки  люди  одного  віку  (наприклад,  похилого  або немовлята)?

3.  Що  було  б,  якби  у  світі  залишилися  тільки  люди однієї  статі?

Підсумок: «Усі люди схожі між собою. Та якщо придивитись, то у світі не знайдеться двох однакових людей. Тому кожна людина – неповторна і по- своєму прекрасна».

7.Перегляд відеоролика соціальної реклами

http://autta.org.ua/ua/materials/ material/Kanadska-sots-alna-reklama/

 Запитання для обговорення:

  • Чому хлопчик не міг гратися з іншими дітьми в баскетбол?
  • Що придумали діти?
  • Як ви можете допомогти людям з особливими потребами?
  • Чи є на світі люди без недоліків?
  • Як ми повинні ставитися до недоліків інших людей? (Коли другові не дається математика, якщо бабуся недочуває тощо)

Підсумок: «Ідеальних людей не буває. Важливо терпляче ставитися до недоліків інших людей, яких вони не можуть позбутися»

8.Інформаційне повідомлення «Дискримінація та толерантність»

- Люди частіше звертають увагу на відмінності, які існують між ними, але  це не означає, що хтось є кращим за інших. Хоча в історії були випадки, коли люди лише через колір шкіри чи соціальне походження принижували інших людей, вважали їх гіршими за себе. Таке явище називають дискримінацією.

Дискримінація – це порушення чи позбавлення людини прав за расовою,

національною, статевою, релігійною чи іншою ознаками.

Дискримінація не виникає на порожньому місці. Вона починається з того, що певній групі людей (дівчатам, хлопцям, дорослим, старим, чорним, білим) приписують якісь негативні риси – лінощі, недоумкуватість, хитрість тощо. Таке ставлення називають упередженим. Воно ображає і спричиняє дискримінацію. Щоб цього не сталося, треба навчитися помічати в людях їхні позитивні риси.

Перегляд відеоролика про дівчинку

Запитання для обговорення:

-       Як відрізнялося ставлення людей до дівчинки в різних ситуаціях?

-       Як ви гадаєте, в чому причина розбіжностей?

 Підсумок: «Упереджене ставлення може не тільки образити людину, а й створити бар’єри у вашому спілкуванні». Тому нам всім потрібно вчитися толерантності.

Толерантність – це здатність поважати погляди й уподобання інших людей

незалежно від того, чи збігаються вони з твоїми».

- Скільки людей, стільки й думок, скільки і вподобань. Нам потрібно поважати кожну людину, сприймати її такою, яка вона є.

9.Робота в парах «Вчимося толерантності» (об’єднання в пари за номерками)

Завдання - записати п‘ять відмінностей та п‘ять спільних рис пари.(вправа 2,  с. 34)

Підсумок – ця вправа нам знову довела, що між нами багато спільного та відмінного, що робить нас неповторними і унікальними.

10. Моделювання ситуації допомоги немічним людям  і людям з особливими потребами . Робота в групах

- Немічні люди – це передусім новонароджені та люди похилого віку, а люди з особливими потребами – це люди, які потребують спеціальних умов для життя.

 

 Об’єднання в групи. Завдання групам – розіграти ситуацію.

 

Ситуація 1. (Завдання першій групі)

Тебе залишили з немовлям, яке спало. Раптом воно почало плакати . Які твої дії?

 

Ситуація 2. (Завдання другій групі)

У твоїй родині живе бабуся. Вона дуже старенька і геть усе забуває. Одного разу,  коли вдома нікого не було, бабуся вийшла з подвір’я і пішла вулицею. Ти боїшся, що вона може загубитися. Твої дії? 

Ситуація 3. (Завдання третій групі)

Уяви, що ти стоїш на перехресті доріг поруч зі сліпою людиною. Бачиш, що вона вагається, чи можна переходити дорогу. Твої дії?

Неприпустимо залишати немічну людину вдома саму чи під наглядом дитини. Якщо цього не уникнути, дитина повинна добре знати до кого їй звернутися по допомогу.

ІІІ. Заключна частина

1.Зворотній зв’язок

- Підніміть руку ті, хто вважає себе доброю людиною. А тепер ті, хто не вважає себе такою. Є інші думки? От і добре.

2.«Серце очікування»

3.Оціни урок (домалюй смайлика відповідно до твого настрою)

4.Завершення тренінгу : «Я – хороший! Ти – хороший! Ми – хороші!» Подяка всім учасникам.

  

Структура тренінгу:

І. Вступна частина

1. Привітання

2. Знайомство

3. «Очікування»

4. Правила роботи тренінгу

 

ІІ. Основна частина

1. Оголошення теми і завдань тренінгу

2. Вправа «Спільне – відмінне»

3. Домашнє завдання «Автобіографія»

4. Вправа «Моє ім’я»

5. Руханка «Усі ми різні»

6. Вправа «Унікальність людини»

7. Перегляд відеоролика соціальної реклами

8. Інформаційне повідомлення «Дискримінація та   

    толерантність»

9.Робота в парах «Вчимося толерантності»

10. Моделювання ситуації допомоги немічним людям та людям з особливими потребами

 ІІІ. Заключна частина

1. Зворотній зв’язок

2. «Серце очікування»

3. Оціни урок

4. Завершення тренінгу

                                  Біологія 8 клас 

Тема. Загальна характеристика сенсорних систем.

Цілі уроку.

Освітня. Ознайомити учнів із загальною характеристикою сенсорних систем. Пояснити значення сенсорних систем в житті людини.

Розвиваюча.  Розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати, удосконалювати навички самостійного здобуття знань, уміння робити висновки.

Виховна. Здійснювати естетичне виховання, виховувати турботу та свідоме ставлення до власного здоровя та здоров`я інших.

Обладнання й матеріали: роздруківки самостійних робіт,зошити,підручники,схеми.

Базові поняття й терміни: сенсорні системи, аналізатори, рецептори, органи чуттів, нервові центри.

Хід уроку

І. Організаційний етап.Очікування.

Слова привітання.  

Що чекаєте від уроку?

II. Актуалізація опорних знань.

Виконання самостійної роботи «Нервова система»

Мотивація навчальної діяльності учнів.

Закрийте очі,не відкриваючи їх скажіть,що змінилось.

(Вправа відгадай зміни).Пропоную почути мелодії,аромат парфум,дотик цукерку.

Учитель. Перед тим як оголосити тему нашого уроку, я хочу продемонструвати вам об’єкт, із яким ви сподіваюсь, дуже добре знайомі.

З цього приводу виникає питання:

-         Що це таке? Назвіть по одному слову - прикметнику, яким ви можете описати цей предмет.

Властивості цього предмету - лимону - ми можемо назвати завдяки тому, що маємо відчуття, тобто здатність отримувати інформацію із зовнішнього або внутрішнього середовища.  

-         Це лимон? Але ж обєкт на зображенні жовтий!

-          Це лимон? Але журавлина кисла!

Саме на основі отримання інформації від різноманітних органів чуттів формується наше цілісне сприйняття певного об’єкту або ситуації.

І знову до вас запитання:

-         З вашої точки зору, яку роль відіграє інформація в житті людини?

-         Яка інформація важлива для людини?

Припущення учнів.

Дійсно, сприйняття інформації для людини дуже важливо. Як то кажуть - хто володіє інформацією, той володіє світом. Люди навіть спробували навчити електронні пристрої отримувати та оброблювати інформацію. Багато з нас користуються ними у повсякденному житті навіть не звертаючи на це увагу.

Це:

-         сенсорні телефони;

-         у пральні машин (термодатчики);

-         аудіо датчики та інші.

Що повинно бути в організмі людини для цього? – сенсорні пристрої людини.

Звісно, людна має також мати певні системи для сприйняття інформації із зовнішнього середовища та для обробки цієї інформації.

Тут ми підходимо до теми нашого уроку: Загальна характеристика сенсорних систем.

Сьогодні ми з вами дізнаємося про загальну будову сенсорних систем, їх різноманітність та значення в організмі людини.

 

III. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди

Сенсорні системи або аналізатори (від лат. sensus – чуття, відчуття) — це складні структури, які сприймають і проводять тонкий аналіз усіх подразнень, що надходять із зовнішнього та внутрішнього середовища організму.

Основну інформацію про навколишній світ ми отримуємо завдяки п’ятьом основним чуттям:

- зір;

- слух;

- смаку;

- нюх;

- дотику.

 

Крім того, виділяють ще такі чуття як:

- рівновага;

- рух;

- чутливість до температури;

- чутливість до болю.

 

Який же механізм в людині допомагає їй сприймати подразники? Механізм цей має загальну будову і називається аналізатором. Тобто той, що аналізує. Кожний аналізатор складається з трьох тісно пов’язаних між собою частин: периферичної, середньої та центральної.

Периферичною ланкою аналізаторів є рецептори, що перетворюють енергію подразника або силу подразника в нервовий імпульс.

Рецептори — нервові закінчення, що сприймають і перетворюють подразнення із зовнішнього і внутрішнього середовища на нервові імпульси.

За джерелом рецептори поділяють на:

-         Внутрішні та зовнішні.

За видом подразнення рецептори поділяють на:

-         механорецептори;

-         хеморецептори;

-         фоторецептори;

-         терморецептори;

-         електрорецептори.

Послідовно з’єднані між собою доцентрові нейрони є шляхом, який веде від рецептора до кори великого мозку, и вони становлять становлять середню, або провідникову, частину аналізатора.

Ділянки кори великого мозку, які сприймають інформацію від відповідних рецепторних утворень, становлять центральну, або кіркову, частину (ядро) аналізатора.

Давайте згадаємо в яких ділянках кори містяться центральні частини найбільш важливих аналізаторів:

 

- Кірковий центр шкірного аналізатора, або аналізатора всіх видів загальної чутливості (тактильної, больової, температурної, м’язово-суглобової чутливості), знаходиться в задній центральній закрутці тім’яної частки.

- Кірковий центр зорового аналізатора розташований у потиличній частці.

- Кірковий центр слухового аналізатора міститься у скроневій частці.

- Кірковий центр смакового аналізатора розміщений у тім’яної частці.

- Кірковий центр нюхового аналізатора локалізується в скроневій частці.

- Кірковий центр рухового аналізатора міститься в лобній частці.

Крім того, є ще такий цікавий факт: кіркові центри всіх аналізаторів правої половини тіла розміщені в лівій півкулі, а лівої половини — у правій півкулі головного мозку.

Усі частини аналізаторів діють як єдине ціле. Порушення діяльності однієї із частин веде до порушення функцій усього аналізатора. Людина може втратити зір не лише тому, що було пошкоджене око, а ще й тому міг бути пошкоджений зоровий нерв, або пошкоджена зорова ділянка кори великих півкуль головного мозку.

Отже, потрібно розрізняти поняття аналізатор та поняття орган чуття.

Аналізатор - це складна система, яка відповідає за сприйняття та аналіз інформації.

Орган чуття - це периферичний апарат, який сприймає подразнення.

До складу органів чуття, крім рецепторів входять ще допоміжні структури, які допомагають вловлювати дію подразників (Приклад: віко, вії в органі зору). 

Для того, щоб усвідомити властивості аналізаторів – давайте виконаємо завдання.

Подивіться на малюнки будь ласка. Зараз я пропоную вам таке завдання. Для цього ми обєднаємося у пари.

Ви тримаєте картки на яких буде зазначена певна професія. Спробуйте собі уявити цю людину, як вона дивиться на світ. Потім я буду демонструвати картини, а ви запишете у відповідних віконцях те, як з вашої точки зору ця людина має дивитися та сприймати кожну з картин. 

На роботу вам дається 7 хвилин. Отже, починаємо...

Робота учнів в парах та відповіді учнів.

Учитель.  Зрозуміло, що кожна людина, отримуючи начебто одну й ту ж саму інформацію дивиться на світ по різному. Більш того, наші аналізатори можна тренувати.

Так музиканти можуть визначити з яких нот складається музичний твір, професійні дегустатори  на смак визначити всі компоненти їжі.

Мають аналізатори й інші властивості.

Властивості аналізаторів:

-         Специфічність (подразнення рецепторів від специфічних подразників);

-         Чутливість (сприйняття порогу відчуття - дослід з картинами);

-         Адаптація (здатність пристосовуватися до сили подразника, адаптація до одягу, медики можуть їсти у морзі і т.д.);

-         Синергізм - спільне підсилення дії подразника (слух краще при світлі);

-         Контрастність відчуттів (після чорного яскравіше сприймається біле, після жорсткої дієти смачною здається несмачна їжа);

-         Післядія (фільм складається із кадрів, але відео нам здається плавним, також із світлом, яке є послідовністю електричних спалахів).

-         Компенсаторність  (при пошкодженні або повній втраті одного з аналізаторів, інші починають краще працювати. У сліпих гарний слух та тактильна здатність).

 

IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів.

Давайте зараз зясуємо, як було засвоєно інформацію. Дайте відповіді на такі питання:

- Питання до учнів.

1. Завдяки чому сліпі можуть читати кінчиками пальців?

2. З яким приладом можна порівняти око?

3. Як ви вважаєте, що таке «помилки відчуття», як їх можна виправити?

4. Чому для нормальної роботи будь якого аналізатора необхідно щоб були неушкоджені всі його частини?

5. Чому людина не відчуває пилинок, що падають на обличчя?

6. Яку додаткову сенсорну систему ви б хотіли мати?

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

-Що сподобалось?

_що нове дізнались?

Що візьму з собою у життя?

Що викину у смітник?

V. Домашнє завдання


 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпечний інтернет

 З учнями 5 класу 10 лютого було проведено онлайн-урок "Безпечний інтернет"